השימוש בסרטי תדמית ככרטיס ביקור התפקיד של כרטיס ביקור זה להציג חברה בצורה קצרה ופשוטה, לאפשר לאנשים שנמצאים בקשר עם החברה לראות את פרטי ההתקשרות על מנת שיוכלו ליצור קשר בעתיד. כמו שכל חברה יכולה ליצור לעצמה כרטיס ביקור כך גם כל חברה יכולה לנצל את האפשרות המקסימה ליצור לעצמה סרטון שבו היא מציגה את עצמה ואת דרכה ברופן רצוי לה, בהתאם לדרך שלה ובצורה שתתאים לה ולקהל לקוחותיה. כל גורם יכול לעשות שימוש בסרטי תדמית כאשר סוקרים את מגוון הארגונים והחברות ניתן לגלות שבעצם כולם יכולים ליצור סרטוני תדמית. אפילו ישיבה שמעוניינת להציג את הערכים שהיא מנחילה לתלמידיה יכולה להראות בסרטון תמונות של תלמידים שלומדים במרץ ומראות של תלמידים שמתארחים בבית רבם, תוך כדי ליוו של שירי קודש ברקע. מוסך יוקרתי מתאר כיצד הוא עושה שימוש רק בחומרי גלם מקוריים. חברה לריהוט מציגה מגוון רהיטים צבעוניים ויצירתיים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, בקרת איכות קפדנית. כל המראות הללו שלקוחים מסרטוני תדמית שונים פשוט שובים את הלב ויוצרים אצל הצופה תחושה של הערכה.

 

Web Development: Lingo Multimedia