הכל החל כאשר סרט תדמית ואתר אינטרנט התחתנו... והילדים הפכו עשירים

רבים שואלים עצמם עת מקימים אתר אינטרנט, ניגשים לבצע פרזנטציה מול לקוח, או אפילו מעוניינים ביצירת קשר עסקי בשיטה של "שלח לחמך", מהם הסיכויים הגבוהים ביותר ליצור עיסקיות, לסגור עסקה. המונח - הכל מתחיל בשיווק נכון ראוי בעניין זה. חישבו: אתם מעוניינים לדוגמא כלקוחות להתחבר עם חברה עסקית שתפקידה לתת לכם שרות (ולא משנה מהו).

אתם נכנסים לאתר האינטרנט של החברה, קוראים עליה ואפילו מגלים עניין. ממשיכים לגלול במחשב ונכנסים לאתר של חברה אחרת, גם הוא מרשים לא פחות, אבל מה..? החברה הזו פותחת שעריה באמצעות קובץ וידאו ערוך ואיכותי הקרוי בפשטות סרט תדמית או סרטון תדמיתי, ובו מצולמות דמויות מפתח, מוצרים, תהליכי העבודה. פתאום זה נראה אחרת, אמין יותר ומזמין יותר או בקיצור כדאי.

אציין כי זה נכון, שהפקת סרטי תדמית אינה דבר של מה בכך. היא דורשת חשיבה, תסריט, בימוי, עריכה ועוד פרמטרים רבים שיכולים לבוא בחשבון כמו קריינות ומוסיקת מקור. יש לה גם עלות. אולם בעידן המודרני, המהיר והאינטרנטי, בו למהירות החיפוש, ליכולת ההשוואה ולעיבוד הנתונים יש משקל רב, סרט תדמית הופך למקדם מכירות מוביל ויוצר עיסקיות שמהר מאוד מחזירה את עצמה. אתם פשוט פותחים את שערי העסקים שלכם לטובת קהל לקוחות מגוון ומרוחק פיזית (לעיתים בינלאומי) ויוצרים שקיפות שנוחה מאוד למזמין השרות או הלקוח. זו בהחלט נקודה לחשיבה שיווקית מהעידן התקשורתי – מודרני.

 

קרא על משרד  יחסי ציבור  ופרסום אופיר שפיגל

 

Web Development: Lingo Multimedia