הסיבות העיקריות להפקת סרט תדמית או להפקת מספר סרטי תדמית לחברה (או סרט מוצר)

בעידן המודרני, בו כמעט לכל בית עסק יש אתר אינטרנט משלו, מתקיימת ה"חובה" לשדרג את האתר ולהוסיף בתוכנו סרט תדמית (או בשמו הנוסף 'סרט מוצר'), כקובץ וידאו איכותי ויעיל. אתר האינטרנט הנו חלק מחלון הראווה העסקי, בייחוד כאשר כמות המידע אינה מוגבלת והיא נגישה לכל גולש וגולשת.

הטמעה של סרט תדמית באתר אינטרנט פעיל הופכת מיד את בית העסק לפתוח ונגיש לכל. למעשה ניתן לצפות בבית העסק והמוצרים שבו, באופן ויזואלי ואמין, בכל שעה ומכל מקום.

השאלה: כיצד ניתן למקסם את אותו "חלון ראווה" ולייצר עיסקיות? ובכן, לסרט תדמית איכותי באתר אינטרנט פעיל יש היכולת לארח לקוחות ולהכניסם ממש אל תוך בית העסק או אל סוד המוצר ולבצע פעולה שיווקית איכותית ומשכנעת שלמילה הכתובה או לתצלום הבודד אין את היכולת.

ובכן עד כאן ציינתי את הסיבה העיקרית ליצירת סרט תדמית בעידן המודרנית, אבל בהחלט שזו לא הסיבה העיקרית. לסרט התדמית יתרונות רבים נוספים ולהלן הסיבות העיקריות להפקתו:

סרט תדמית מצוין לשילוב ולשדרוג  של אתר אינטרנט

סרט תדמית ניתן להקרין בתערוכות ובכנסים

סרט תדמית ניתן לחלוקה בתערוכות ובכנסים

סרט תדמית כחלק מפרזנטציה של פגישה עסקית

סרט תדמית ניתן לשלוח באופן ישיר ללקוחות בדוא"ל

סרט תדמית ניתן לשלוח בדואר או כחלק מובנה של פולדר שיווקי

סרט תדמית כפלטפורמה ויזואלית מהירה להעברת תכנים ומסרים

סרט תדמית מסייע בגיוס כספים לעמותות ולמלכ"רים

סרט תדמית מדגיש יוקרתיות של: עסק / מפעל / מוצר

סרט תדמית יוצר חשיפה אמינה של בית העסק או המוצר בפני הלקוחות

סרט תדמית יעיל כשמוסיפים אותו בהגשת מכרז

סרט תדמית מקדם שיווק כשמשלבים אותו באתרים לשיתוף קבצים

סרט תדמית יכול להוות ככרטיס ביקור כשצורבים אותו על – CD business card

 

Web Development: Lingo Multimedia