סרטי תדמית – להציג את הצד החיובי

כל עסק מעוניין בחשיפה חיובית ככל האפשר כלפי לקוחות קיימים וכמובן כלפי לקוחות פוטנציאליים. סרטי תדמית נועדו לשיפור תדמיתו של העסק בצורה טובה יותר ומוחשית יותר. ההבדל בין סרטי התדמית למלל כתוב וחומר כתוב מצד אחד או כרזות, מעוצבות ככל שתהיינה מצד שני, הוא העובדה שבאמצעות הסרט ניתן להבהיר בצורה קצרה, תמציתית ומעניינת מסרים שבצורה אחרת לא יועברו כהלכה או שלמקבלי המסר לא תהיה הסבלנות לקרוא את כל החומר הכתוב בהם.
 
מה בין סרטי תדמית לפרסומת?
חשוב להבין כי סרטי תדמית אינם בשום פנים ואופן בגדר פרסומת, למרות שרבים נוטים לטשטש את ההבדל בין השניים. בראש וראשונה, סרטי פרסומת נוטים להתמקד במוצר אחד או שירות אחד שהעסק מספק ולדבר עליו בצורה תמציתית, מפרגנת ובעיקר – בלעדית. חברה X לא תכין סרט פרסומת על החברה אלא על מוצר Y שאותו היא מעוניינת לקדם בנקודת זמן כלשהי. 
סרטי תדמית, לעומת זאת, יעסקו לרוב במכלול המוצרים והפעילויות של חברה. סרט תדמית ידגיש גם היבטים אחרים שלה, למשל שהיא תורמת אחוז כזה או אחר מהרווחים לנזקקים, שהיא מעסיקה בעלי מוגבלויות וכיוצא באלה הדגשים.
סרטי התדמית יכולים להיות מוצגים בפני קהלים מגוונים, בכפוף למה שהחברה מעוניינת להשיג. ארגון התנדבותי למשל יציג סרטי תדמית בעת מפגש או התכנסות כלשהי של תורמים לארגון, תוך שהוא מפרט את פעולות הארגון באופן כללי, פעולותיו מאז המפגש האחרון ויחד עם כל אלה את החזון – שלשמו מבקש הארגון לגייס כספים נוספים.
 
ליצירת קשר מלא את הטופס מצד שמאל ונשמח לחזור אליך
לעמוד הבית: הפקת סרטי תדמית
אתר נוסף :
אלטלייף -קידום  באינטרנט
 
 

 

Web Development: Lingo Multimedia